[Czuwaj] Kadencyjnosc

109mdsh w lagiewniki.zhp.pl 109mdsh w lagiewniki.zhp.pl
Pon, 7 Gru 2009, 22:53:16 CET

http://dokumenty.zhp.pl/pliki/glowny_20070425_164600_u_nsh_12-2007.doc
według niej kadencja pełna trwa ni mniej ni więcej od zjazdu zwykłego
do
> Ok.  Dzięki :). Choć do działalności wykładniczej NSH podchodzę z
uśmiechem ;).

> Ale pozostaje jeszcze kwestia tego, czy przepis przewiduje "globalnie" 2
kadencje, czy też po 2 pełnych kadencjach nie można już być wybranym,
nawet po przerwie. A zatem, czy rzeczywiście zgodna ze statutem jest
sytuacja, gdy po 3 miesiącach przerwy, po dwóch pełnych kadencjach,
komendant może być ponownie komendantem na wieki wieków... ;)

> Pozdrawiam,
> M.
> --
Jak sobie tak czytam i czytam ten punkt, to rzeczywiście wątpliwości się
same nasuwają. Trzaby się spytać NSH - wiem, że nie zawsze w historii sądu
jego interpretacje były fortunne, ale przecież teraz jest nowy NSH.
Jak dla mnie funkcję komendanta można pełnić dożywotnio pod warunkiem, że
druga kadencja zawsze będzie "troszkę" nie pełna.
pozdrawiam
Zbyszek Skupiński