Fw: [Czuwaj] repertuar i gust muzyczny (z inspiracji G00)

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 8 Gru 2009, 09:19:01 CET

W dniu 7 grudnia 2009 22:49 użytkownik Grzegorz Skrukwa
<greegors w icpnet.pl> napisał:

> Skojarzenia mogą być bardzo bardzo różne. Mi się "Komendant" kojarzy z
> KIHAM-owską kadrą i opozycją wobec komuny - bo to jest przecież
> legionowa piosenka o Piłsudskim. W oryginalnej wersji było "taki szary
> STRZELECKI masz strój",  i w takiej wersji ją słyszałem w 1988 i 1989 na
> ogniskach harcerskich, np. na Zlocie RHR. Zresztą wersja "harcerski masz
> strój" dotyczyła Małkowskiego, też postaci zakazanej. Nigdy dotąd nie
> słyszałem "Komendanta" śpiewanego przez betony...

Dobra, odczepmy się już od "Komendanta" wrzuciłem go nieopatrznie do
jednego worka z harco-polo, niezupełnie o to mi chodziło. Chociaż jak
już pisałem od wizerunku "harcerza z undergroundu lat 70tych", czy
"harcerza z mainstreamu lat 70tych" wolę wizerunek "harcerza
skądkolwiek lat współczesnych" ;)