[Czuwaj] repertuar i gust muzyczny (z inspiracji G00)

Agnieszka Rytel agnieszkarytel w op.pl
Wto, 8 Gru 2009, 23:18:03 CET

Zapisałam się dzisiaj na listę Czuwaj, by móc zapytać Michała, o metody
jakimi w tak świetny i nieomylny sposób ocenia, kto jest oldskulowy beton i
fan towarzysza Lenina, a kto jest nowoczesny, skautowy i jedyny słuszny.

A więc Michale jak klasyfikować ludzi po fryzurach?
A jak klasyfikować po butach?

Pyza

PS Można się pomylić łatwo oceniając ludzi w ten sposób, w jednym mailu
czytam u Rafała, że jest w delegacie takim jak ja nadzieja, a w drugiem u
Michała, że jestem oldskulowa bo, w którejś godzinie zjazdu przyszły nam do
głowy wybrane piosenki.
A może wykryłam prawdę - Michał i Rafał są z różnych opcji:)