[Czuwaj] repertuar i gust muzyczny (z inspiracji G00)

seascout czwartak w gmail.com
Wto, 8 Gru 2009, 23:49:32 CET

Cześć Agnieszka :)

Najbardziej mnie denerwuje, jak ktoś mi mówi, że ja nie lubię np. Zosi.
Pytam skąd ta pewność: odpowiedź: bo Kowlak na jakimś forum coś złego o Zosi
napisał...

I odwrotnie też bywa.

Ani ja, ani Kowlak, ani Kasia Krawczyk, ani Górek czy Ryszard nie jesteśmy
jednym organizmem. Znamy się, lubimy, ale nie zawsze mówimy jednym głosem.

Oświadczam, że nie biorę odpowiedzialności ani za słowa Kowlaka, Górka,
Ryszarda, ani za ich ewentualne zobowiązania finansowe.

Więc, to bardzo możliwe, że ja widzę w Tobie nadzieję a Górek totalnego
oldskula. Nie ma tu żadnej sprzeczności. Ja mówię swoje - Górek swoje :):):)

Seascout

(który bardzo lubi śpiewać piosenkę instruktorską, intonowałem ją na
Zjeździe ze trzy razy i który ma przekonanie graniczące z pewnością, że
młodzi tej piosenki nie lubią i nie będą lubić. I nic na to nie poradzimy,
że młodsi nie lubią piosenek starszych. Tak było, jest i będzie...)

W dniu 8 grudnia 2009 23:18 użytkownik Agnieszka Rytel <agnieszkarytel w op.pl