Re[2]: [Czuwaj] HAL - nowelizacja rozporządzania MEN w sprawie warunków...

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Pon, 14 Gru 2009, 14:23:11 CET

W liście datowanym 14 grudnia 2009 (14:01:34) Grzegorz Skrukwa napisał:

> http://www.men.gov.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=1030%3Anowelizacja-rozporzdzenia-w-sprawie-warunkow-jakie-musz-spenia-organizatorzy-wypoczynku-dzieci-i-modziey-szkolnej-podpisana-&catid=29%3Apozostae-wydarzenia-edukacyjne&Itemid=53

> "Nowelizacja rozporządzenia w sprawie warunków, jakie muszą spełniać
> organizatorzy wypoczynku dzieci i młodzieży szkolnej

[ciach]

W miniony piątek na jubileuszu XX-lecia HFPC spotkałem harcmistrza Krzysztofa Stanowskiego, obecnie wiceministra w MEN. Powiedział mi właśnie o tych zmianach. Stwierdził, że to jeszcze nie wszystko o co walczył on i zespół innych ludzi wywodzących się z organizacji harcerskich. Zaznaczył, że to jednak i tak jest już rewolucją, bo przekonywanie twardogłowych zajęło dwa lata mozolnej pracy.
Zapowiedział, że jeśli będzie taka możliwość, to przepisy będa jeszcze bardziej zliberalizowane w stosunku do organizatorów niewielkich obozów, bodajrze do 25 osób.
- Tylko niech nikt nie myśli, że to wszystko zwalnia kogokolwiek od odpowiedzialności prawnej - powiedział specyficznie wwiercając wzrok w rozmówce, czyli we mnie. :-)
Druhowie! Myślę, że będzie można nareszcie przed wakacjami - w trakcie organizowania obozów, a i na obozie, odetchnąć pełniejszą piersią.
W pośpiechu rozmowy w przerwie spotkania HFPC nie miałem okazji podziękować... Krzysztofie, chapeau bas! Rogatywka z głowy! Dzięki!

--
Pozdrowienia,
 Piotr Giczela