[Czuwaj] Dyskusja na zjeździe, było: Jeszcze jedno spojrzenie

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Pon, 14 Gru 2009, 23:04:20 CET

Mój kolega, dla przyjaciół Michał, <steppenwolf44 w op.pl>
napisał, że istnieje:

> http://www.zapiski-czynione-po-drodze.blog.pl/

Trochę się zdziwiłem, bo jestem przywołany w tekście i zdaniem Janusza
mówiłem o programie. A ja pamiętam, że mówiłem o, jakby tu powiedzieć,
filozofii istnienia i kierowania organizacją naszą wspaniałą. Zadawałem
fundamentalne, moim zdaniem, pytania, kto, w jaki sposób i dla kogo ma tą
organizacją kierować, kogo przede wszystkim wspierać. Zadawałem te
pytania, na których odpowiedzi bardzo mi brakowało przy naszej
nieszczęsnej pracy nad statutem. Fakt, przewodnicząca mnie trochę
"obcięła". Ale reszta mi się nie zgadza. Może mówiłem coś innego, niż
chciałem - i tak wyszło. Nie wiem.

Inna sprawa, że ta tzw. "dyskusja programowa" wydaje mi się mało
przydatna. Ot, pogadaliśmy sobie. Na różne tematy. Dobrze, że przynajmniej
jedna osoba mnie słuchała. Ale czy to na coś wpłynie?

D.