Re: [Czuwaj] Jeszcze jedno spojżenie na Zjazd

seascout czwartak w gmail.com
Wto, 15 Gru 2009, 08:19:44 CET

I dodam, ze trzeba być nieźle odrealnionym, żeby na XXXVI Zjeździe dostrzec
"szturm na władzę" w wykonaniu osób związanych z blogiem zhp24.net.

Kopanie w osoby związane z tym blogiem w pierwszej części wypowiedzi
powoduje, że wezwanie do "zakopania finek" w drugiej części jest zupełnie
nieszczere.

I całość generalnie wpisuje się w koncepcję konieczności posiadania wroga
przez KPW. Bez wroga nie potrafią druhowie się odnaleźć, bez wrogów nie ma
punktów odniesienia... Opisałem to tutaj:

http://zhp24.net/index.php/2008/10/wrog-potrzebny-od-zaraz/

Seascout