[Czuwaj] Jeszcze jedno spojrzenie na Zjazd

Helena Jędrzejczak helena.jedrzejczak w gmail.com
Wto, 15 Gru 2009, 10:37:24 CET

Kowlak,
ale napisz, że to Twój tekst wymyślony po to, żeby pogorszyć wizerunek KPW.
Że to taka podła okołoklepaczowa prowokacja frustratów.
Napisz, proszę... Bo mi się gorzej robi, jak to czytam.
Pozdrawiam
Helena