[Czuwaj] Re: Jeszcze jedno spojrzenie na Zjazd

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Wto, 15 Gru 2009, 13:23:06 CET

W dniu 2009-12-15 12:58, Janusz Sikorski pisze:

> Do tego nie przepuszczasz żadnej okazji (w czym dzielnie sekunduje Ci
> Kowlak) do wbicia szpili bratu harcerzowi.

Ja mam tylko siostrę harcerkę. I zupełnie nie zajmuję się wbijaniem jej
szpili żadnych.

Właściwie byłem jednym z obrońców prawa do wypowiadania się przez
Czesia. A w Załęczu to ja dopominałem się o umieszczenie waszego
projektu wśród projektów statutu a nie w dziale "dyskusja przedzjazdowa".

Niemniej nadal uważam, że to co napisał Maciek Pietraszczyk to po prostu
brednie.

Kowlak