[Czuwaj] Re: Jeszcze jedno spojrzenie na Zjazd

Wto, 15 Gru 2009, 13:17:19 CET

On Tue, 15 Dec 2009 12:58:32 +0100, Janusz Sikorski <jsikorski w wp.pl> wrote:

> Oczywiście kolejne złośliwości pod kątem Czesia. Oczywiście bij, pewnie
> nie odda. No tak, ale czego tu sie więcej spodziewać ?
> A tak swoją drogą to chyba powinieneś zostać drużynowym albo może lepiej
> opiekunem drużyny NS. Tam dopiero miałbyś wiele okazji do
> niespodziewanych śmiechów i radości.

Ja tylko chcę powiedzieć, że od porównywania Czesława do członków drużyn Nieprzetartego Szlaku się odcinam i - mimo niezgadzania się z większością jego poglądów - takie porównania, nawet z ust jego kolegów z Kręgu Płaskiego Węzła, potępiam!

Nigdy nie nic nie mówiłem, ani nie pisałem, na temat sposobu wypowiadania się Czesława, do którego nie mam żadnych uwag.

Ryszard