[Czuwaj] RE: Re: Jeszcze jedno spojrzenie na Zjazd

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Wto, 15 Gru 2009, 21:32:13 CET

MB napisał:

> Szkoda, że jak dh Czesław miał okazję prezentować wasz statut, to na
> wstępie powiedział mniej więcej to, że to nie jest poważny statut do
> obrad
> na zjeździe, a jest jedynie kampanią edukacyjną... o której oczywiście dh
> Maciek nieomieszkał również wspomnieć w swoim wpisie na blogu.
> Może ta kampania byłaby skuteczniejsza gdyby jej odbiorcy byli
> ochotnikami
> do szkolenia...

No tak, każdy słyszy co chce...

Mi się wydaje, że Czesław mówił, iż projekt jest jak najbardziej poważny,
tylko że powstał przede wszystkim jako "pole do dyskusji nad wizją
związku".
A to, że nie chciano tej dyskusji i nikogo właściwie nie interesuje żadna
wizja ZHP, bo każdy ma swoją albo "swojszą" i będzie usiłował tą wizję
przepchnąć w kolejnym coraz to głupszym projekcie statutu... To inna
sprawa.

sikor