Re: Re: [Czuwaj] Wychowanie dorosłych, wychowanie do starości i harcerscy seniorzy

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Pią, 18 Gru 2009, 21:38:55 CET

----- Original Message -----
From: "Krzysztof Ludwig" <krzysiekl w interia.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, December 18, 2009 6:53 PM
Subject: Re: Re: [Czuwaj] Wychowanie dorosłych, wychowanie do starości i
harcerscy seniorzy

No i są ci którzy na wykupionych/odziedziczonych stanowiskach
naprawiają samochody i szkolą praktykantów.
Czasem, w przerwie na herbatę (lub "po fajrancie")
pograją w karty z "karciarzami" lub odwiedzą emerytów.
Nic dziwnego bo czasem (jedni rzadziej inni częściej, lub nawet stale)
korzystaja z pomocy "karciarzy". A nawet emerytów.
Bywa że dołaczają do dyskutantów,
choćby po to by ich praktykanci wiedzieli że ich majstrowie
wiedzą co jest celem a co środkiem.

Pozdrawiam
Czesław