[Czuwaj] Muzyka do wierszy Olgi Małkowskiej

Przemek B ciemniak w gmail.com
Wto, 22 Gru 2009, 22:35:36 CET

Witam

Ostatnio w moim hufcu padła propozycja zorganizowania festiwalu piosenki. Na
razie cisza, fajnie jakby to była impreza otwarta dla każdego. Gdy o tym
myślałem olśniło mnie . Odnośnie moje pracy licencjackiej dużo poczytałem o
pierwszych harcerzach , połaczyłem to z koleżanka co śpiewała kiedyś w już
nieistniejącym zespole (polecam)

http://chomikuj.pl/kro.pka/Muzyka/Poezja+*c5*9apiewana+w+Krainie+*c5*81agodno*c5*9bci/KMT+Turek/LostPassword.aspx
pomyślałem wydać płytkę z piosenkami do  których tekst byłby wierszami dh.
Olgi Małkowskiej.

W każdym razie chciałbym się zapytać o Waszą opinię na ten temat.

korzystając z okazji

Wesołych Świat Bożego Narodzenia
Ciepła rodzinnego
Dużo prezentów
Pocałunków pod jemiołą
I tego czegoś co sprawia że Święta są magiczne

  pozdrawiam
      [*]BŚP
 Przemek Bartecki