Re: [Czuwaj] Muzyka do wierszy Olgi Małkowskiej

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Śro, 23 Gru 2009, 13:06:04 CET

"Przemek B" <ciemniak w gmail.com> napisał(a):

 > pomyślałem wydać płytkę z piosenkami do  których tekst byłby wierszami dh.
 > Olgi Małkowskiej.
 >
 > W każdym razie chciałbym się zapytać o Waszą opinię na ten temat.

 >   pozdrawiam
 >       [*]BŚP
 >  Przemek Bartecki

Pomysł niezły, ale wydawca płyty powinien uzyskać zgodę spadkobierców Olgi Małkowskiej na wykorzystanie jej wierszy. Bo te wiersze są najprawdopodobniej chronione prawami autorskimi, a ochrona ta wygasa (o ile się nie mylę) 70 lat po śmierci autora, czyli w tym przypadku za około 40 lat.
Ale na szczęście Tina Małkowska, mieszkająca w Anglii wnuczka Olgi i Andrzeja, bardzo lubi harcerzy i chętnie wspiera inicjatywy upamiętniające jej dziadków. Więc pewnie dało by się z nią dogadać w tej sprawie.

Pozdrawiam, Michał