Odp: [Czuwaj] Program

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Nie, 1 Lut 2009, 12:56:16 CET

> sikor
>
> ps.
> tak sobie pomyślałem, że braki w zakresie podstawowej wiedzy o
> programowaniu pracy drużyny są tak wielkie, że w najbliższym HR coś na ten
> temat trzeba napisać. Już dziś zapraszam.
> Program jest naprawdę wokół nas i niesie go ze sobą życie...

Witaj,
to prawda co piszesz, ale jeżeli zachowasz wiedzę o programowaniu dla
siebie albo ograniczysz ją do jednego artykułu, szczególnie jeżeli
będzie to artykuł o tym jak jest źle, to nic się nie zmieni.

I zgadzam chyba się z Tobą, że standardy nie wymuszają na kadrze kursu
nauczenia drużynowych np. tworzenia planu pracy razem z zastępowymi. Nie
biorą pod uwagę decyzyjności RD oraz tego, co trzeba robić na zbiórkach
ZZ.

Program w drużynach, owszem,
ale organizacja powinna wymusić na drużynowym SPOSÓB kreowania programu.
np. Jeżeli odkryjemy na nowo Amerykę i spiszemy w jednym miejscu sposób
pracy z zastępowymi, ich decyzyjność w Radzie drużyny oraz jak to
zrobić, zeby ich do tego zachęcić i jak to od początku rozkręcić, gdy
nie działa to.....
To może program w drużynach, które się do tego zastosują będzie
zdecydowanie lepszy.
I takiego wsparcia programu oczekiwałabym aby mógł on powstawać w
drużynach.

Organizacja może także wspierać TREŚCI programu -pomysły na wyzwania dla
młodego człowieka.

Pozdrawiam
Ania Nowakowska

Twoja rodzina na bliscy.pl