Re: [Czuwaj] Program. Uwaga: dłuższe.

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Nie, 1 Lut 2009, 15:15:43 CET

Dnia 1-02-2009 o godz. 15:01 Darek Brzuska napisał(a):

> Aniu. Opisany przez ciebie mechanizm tworzenia planu pracy (razem z
zastępowymi) widziałem raz w życiu dwadzieścia pięć lat temu.

> Wynikający z metody harcerskiej sposób działania w drużynie powiniem być
> ustawiony pod typową drużynę, typowego drużynowego, i wykonywalny przy
> zaangażowaniu typowych ilości czasu, i typowych umiejętności.

Darek,
zazwyczaj kasuję maile z czuwaj, ale ten zostawię, bo będzie dobrą
podstawą do tworzenia agendy takiej konferencji, gdybym już kiedyś
takową zrobiła - w jednym mailu wypunktowałeś większość bolączek i
sprzeczności jakie mamy w naszej metodyce.

Do tematu:
to był przykład. Ale fakt, ze nikt go nie realizuje w rzeczywistości,
choćby dawne książki o tym opisywały.

Nie mam w tej chwili czasu, ale opiszę model pracy druzyny wypracowany
ostatnio na kursie. Najpierw go przetestuję u siebie oczywiście. A potem
opiszę.

i..... może warto zwołać taką konferencję poświęconą metodyce
harcerskiej i starszoharcerskiej oraz problemom wdrazania i realizacji
systemu zastępowego w drużynach??

Człowieki, przystąpcie do konkursu !!!
Król Julian czeka na Was w Afryce - Klikajmy w ten link:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fbloog.pl%2Fkonkurs.html&sid=629