[Czuwaj] Re: Grodecka i konferencja

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 3 Lut 2009, 10:43:06 CET

W dniu 3 lutego 2009 10:36 użytkownik Piotr Kołodziejczyk
<kip.kolodziejczyk w gmail.com> napisał:

> Dlatego GK ( i inne wladze) niech sie zajmuja organizowaniem szkolen,
> badan, konferencji, odbirurokratyzowaniem zwiazku a ksiazki i
> poradniki niech pisza chetni.

Admirał tylko ja nie gdybam. Patrze na dziesiątki organizacji
skutowych które istnieją, które utrzymują swój stan liczebny i które
stanowią o wiele więcej % młodych ludzi w danym kraju niż my. To nie
wymysły, to realia. A twoja teoria imho, na szerszą skalę jest piękna
i utopijna. Jak socjalizm utopijny :]