Re: [Czuwaj] Gra w białą kartkę

Piotr Kołodziejczyk kip.kolodziejczyk w gmail.com
Wto, 3 Lut 2009, 12:00:26 CET

W dniu 3 lutego 2009 11:38 użytkownik Michal Gorecki
<g00rek64 w gmail.com> napisał:

> Nie dawajmy ludziom pustej kartki, bo harcerstwo przestanie zupełnie
> być pociągające. Bo co generalnie jest pociągającego w pustej kartce?
> Dla większości? Nic. I czemu ta pustą kartkę ma akurat zapełniać w
> harcerstwie? Które na dodatek jest wieśniackie wg większości kolegów z
> gimnazjum ("bo znowu pokazali w telewizji noszenie jakiejś świeczki
> przez ludzi ubranych w namioty?")

g00, pelna zgoda z jednym malym dodatkiem - ja bym wolal, zebysmy dali
pusta kartke + dobrego instruktora, zamiast wszystkim samego
chinczyka. Ja w instruktorze widze potencjal, bez niego to ta zabawa
nie ma sensu.
P.