Re: [Czuwaj] Gra w białą kartkę

Piotr Kołodziejczyk kip.kolodziejczyk w gmail.com
Wto, 3 Lut 2009, 12:29:17 CET

W dniu 3 lutego 2009 12:20 użytkownik Michal Gorecki
<g00rek64 w gmail.com> napisał:

> Ale nie damy wszystkim dobrego instruktora. To utopia.

Ale to wlasnie okresla nasz potencjal liczebny. Bez tego instruktora,
to jest kolonia, a nie organizacja wychowawcza, albo jeszcze jeden
slogan: "organizacja taniego wypoczynku". Zatem rozwoj liczebny winien
sie dokonac, przez kszalcenie dobrych instrokorow i rozwoj kadry, a
nie przez rozdanie chinczyków (w sensie gry ;))!

admiral