[Czuwaj] Re: Grodecka i konferencja

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 3 Lut 2009, 18:32:39 CET

W dniu 3 lutego 2009 16:17 użytkownik Anna Michalina Nowakowska
<michalina32 w wp.pl> napisał:

> Z drugiej propozycje obszarów programowych - nie konkretne zbiórki,
> tylko pomysły na to, co można robić w harcerstwie.
> Dlaczegoby nie napisać i nagrać piosenki hiphopowej o swoim osiedlu?? :)
> wyczyn dla drużynowego - stworzyć hip hop bez bluzgów :)

To wtedy wyjdzie taki Norbi ;))))

A tak na serio - dokładnie ja nie chcę gotowych scenariuszy zbiórek.
Ale nikt mi nie powie że istnieją drużynowi którzy idealnie poprowadza
zbiórki na każdy temat , tak idealnie że dodatkowe materiały nic by im
nie dały.

A może oni po prostu będa prowadzić zbiórki TYLKO o tym w czym są
dobrzy i tylko o tym co pamiętają ze swoich zbiórek? Może KAŻDEMU
warto podsunąć pomysł na zbiórkę? Taki o którym nie słyszał?

Do tego oczywiście przydałoby się (dziś jak łatwe do zrobienia) forum
wymiany poziomej, między środowiskami. Ale także właśnie propozycje
programowe.

A oczywiście przede wszystkim dobry szkielet, ale o tym już pisałem.