[Czuwaj] Usatwa o harcerstwie

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Wto, 10 Lut 2009, 15:08:39 CET

"Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net> napisał(a):

 > Nie można żartować z utopii? :)
 >
 > g00rek
 jak przeczytałem,że istnieje napisany projekt tej ustawy to omało nie dostałem zawału serca, zrobiło mi się ciemno przed oczami i po omacku napisałem odpowiedź, dopiero jak się ocknąłem, przeczytałem list Cyryla drugi raz i zrozumiałem to wróciła mi pełnia władz umysłowych.

marcin