[Czuwaj] Re: Usatwa o harcerstwie (jeszcze)

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Wto, 10 Lut 2009, 15:25:18 CET

"Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net> napisał(a):

 > To czego się bardziej boimy?
 > A) krzyku innych organizacji (jakoś nikt nie krzyczy na "uprzywilejowane
 > ustawowo" PZW i PZŁ)?
 > B) Tego, że praca metodą harcesrką jest teraz praktycznie sparaliżowana

Może i jest sparaliżowana, tylko, że nie wiemy czym.
I czy uchwalanie ustawy cokolwiek pomoże.

Ba ja mam wrażenie, że paraliżujemy nasza działalność naszymi własnymi przepisami,
więc dopiero jak zakończy działalność komisja "Przyjazne  Harcerstwo" dh. Przybytka
będzie można sformułować postulaty do władz państwowych.
I jakoś wolałbym drobne zmiany w 100 rozporządzeniach niż jedną ustawę.

Marcin Wojtczak