Re: [Czuwaj] 4 żywioły...

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 10 Lut 2009, 21:53:03 CET

W dniu 10 lutego 2009 21:49 użytkownik Łukasz Pierzchalski
<admin w torun.zhp.pl> napisał:

> ----- Original Message ----- From: "Michal Gorecki" <g00rek64 w gmail.com>

Sprzedaż internetowa to nie jest branża, tylko typ dystrybucji.
Nazwa 4 Żywioły jest marką, używaną przez podmiot obrotu gospodarczego
zajmujący się sprzedażą artykułów z branży turystycznej. Nie wiem na
ile Alpinus, ee przepraszam HiMountain ;) jest twórcą inicjatywy, a na
ile "tylko sponsorem". Ale może warto się sprawie przyjrzeć.