Re: [Czuwaj] 4 żywioły...

M. Cyrulewski cyrek1 w tlen.pl
Śro, 11 Lut 2009, 22:21:35 CET

> A gdzie zauważasz "tą samą branżę"? Bo ja nie widzę pod w/w adresem
> znamion
> sprzedaży internetowej.

Sprzedaż internetowa to nie jest branża, tylko typ dystrybucji.
Nazwa 4 Żywioły jest marką, używaną przez podmiot obrotu gospodarczego
zajmujący się sprzedażą artykułów z branży turystycznej. Nie wiem na
ile Alpinus, ee przepraszam HiMountain ;) jest twórcą inicjatywy, a na
ile "tylko sponsorem". Ale może warto się sprawie przyjrzeć.

Jako że sprawa szczecinianina dotyczy - zabiorę głos - otóż jeśli dobrze
wczytasz się w tę stronkę to chyba łatwo dasz się przekonać, że użycie
sformułowania 4 żywioły nie służy bezpośrednio celom komercyjnym, tylko
raczej prezentowaniu wypraw górskich i wspinaczkowych, podróży.
Marcin "marchewa" to były szczeciński harcerz, akurat bardziej znam jego
brata - też harcerza, ale Marcin Tomaszewski to taka trochę szczecińska
legenda dobrej jakości w trekkingu, turystyce, wspinaczce - także w dobrym
harcerzeniu.
Harcerzyć przestał duuuuuużo wczesniej przed powstaniem marki składnicy
"4żywioły" - więc nie ma obawy, raczej nie jest to forma plagiatu ani
złowroga akcja wykorzystania przez HiMo marki zethapowskiej składnicy.
Jesli chodzi o działalnośc gospodarczą to prowadzi ją raczej pod marką
geronimo.

pozdro

cyrek