[Czuwaj] Re: Ustawa o harcerstwie

Damian Grzegorczyk s.slonko w interia.pl
Śro, 11 Lut 2009, 09:14:53 CET

Seascout, wizja jest.. tyle że konkretów nie ma. To racja, jak próbuję
mieć to przed oczami to widzę ciemność...

> Moim zdaniem to najlepsza droga. Budowanie koalicji na rzecz zmieniania
> przepisów tam, gdzie to >konieczne. Wspólnie z innymi organizacjami
> harcerskimi - w sprawach np. obozowania, z innymi >NGO w ogóle w
> sprawach rachunkowości NGO, itp.
> Wtedy nasza działalność pozostawi świat lepszy dla wszystkich a nie
> tylko dla nas.

> Przepis wymuszający przewodnika w czasie wyczieczki rodzinnej w krakowie
> bije we wszystkich i >nie tylko ZHP jest zainteresowane jego zmianą.
> Więc rzeczywiście, najlepszym pomysłem byłoby >wspólne lobbowanie za
> [...]

Możemy MY - ZHP wyjść z tą inicjatywą? Czy RN myśli nad tym? Bo widzisz,
wiele się mówi o wsparciu dla drużynowego, którego nadal nie odczuwam.
Myślę, że ta inicjatywa mogłaby być wartościowa na płaszczyźnie wsparcie
drużynowego przez władze ZHP.

--
"słonek"
Damian Grzegorczyk

Strzelec, Byk, a moze Panna? Wszystkich 12 znakow zodiaku!
Sprawdź swoj horoskop na dzis >> http://link.interia.pl/f2051