[Czuwaj] ustawa o harcerstwie

harclot harclot w poczta.onet.pl
Śro, 11 Lut 2009, 09:22:51 CET

----- Original Message -----
From: <seascout w o2.pl>
To: <unlisted-recipients:>; <no To-header on input>
Sent: Wednesday, February 11, 2009 8:51 AM
Subject: [Czuwaj] ustawa o harcerstwie

Nie wiem, podobno była w RN mowa o takiej ustawie, więc mógłby jakiś zespół
powstać. O kodekście instruktorskim się mówiło - zespół powstał. Wcześniej o
nowej reformie mundurowej się mówiło - zespół powstał. Teraz o nowym
systemie stopni instruktorskich się mówi i ktoś też nad nad tym pracuje,
akurat nie nowy zespół, a właściwy. Chyba, że czegoś nie wiem, bo
przynajmniej na stronie żadnych informacji nie widzę.
========

Bo widzisz, w przykładach, które podałes były jakies wizje. Były jakies
wizje kodeksu, są pomysły na zmiane w stopniach, ludzie wiedzą co ich uwiera
i wiedzą co chca zmienić. A z ta ustawą... mamy tylko nazwę. Nie mamy wizji,
co miałoby być w tej ustawie, jak to formułować... Nikt nic nie wie. Tylko
nazwa jest pewna.

W związku z tym, nie dziwie się, ze nie ma z jednej strony chętnych do pracy
w takim zespole, ale nawet nie dziwi mnie, ze nikt się nie wyrywa do
powołania takiego zespołu.

Seascout

PC====================================
A może dlatego że:

Uchwała nr 26/XXXV Rady Naczelnej ZHP z dnia 15 listopada 2008 r.
w sprawie koordynacji prac nad projektem ustawy o harcerstwie

1.    Na podstawie § 67 ust. 4 pkt 1 i 4 Statutu ZHP, Rada Naczelna ZHP
powierza Głównej Kwaterze ZHP koordynację prac
nad przygotowaniem projektu ustawy o harcerstwie.

2.      Traci moc pkt 4 uchwały nr 13/XXXV Rady Naczelnej ZHP
z dnia 16 marca 2008 r. w sprawie rozpoczęcia prac
nad projektem ustawy o harcerstwie.

3.      Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Może prace są ciagle  na etapie uzgodnień
pomiedzy władzami organizacji harcerskich
oraz parlamentarzystami.

A taki etap to raczej zadanie
dla członków GK ZHP ?
Chyba ?