[Czuwaj] Re: Ustawa o harcerstwie

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 12 Lut 2009, 09:31:28 CET

W dniu 12 lutego 2009 09:25 użytkownik Damian Grzegorczyk
<s.slonko w interia.pl> napisał:

> .. i tak naprawdę komuś tutaj zależy na innej organizacji, niż na naszej, w
> której aktualnie jest. I do tego próbuje jeszcze wrzucić wszystko do jednego
> worka. Cóż, albo rybki i akwarium. Bo "to" i "to" jest naprawdę drodzy
> druhowie - czymś innym...

Damian do worka na razie wrzucasz ty :) Marcin i część osób tu
piszących nie ma nic wspólnego ani z Klepaczem ani z żadnym blogiem
(przynajmniej zhp24). Z chęcią bym go poznał, ale nawet nie wiem jak
wygląda, ot co.

A Admirał? :))

Używaj proszę argumentów odnoszących się do dyskusji, tak będzie łatwiej.
Mnie przykro, że nie rozumiesz tego, że mamy WYCHOWYWAĆ harcerzy do
życia w normalnym świecie, a nie uczyć ich socjalistycznych
przywilejów.

Choć wiadomo, tak by było łatwiej!

Mnie też dziwi że ta sama pobudka która jest za totalną liberalizacją
dotacji (jednak przedmiotowych mimo wszystko) jest za ustawą
podmiotową.. Huh.

Ale może dlatego że tam pisze wielu autorów?