[Czuwaj] Re: Ustawa o harcerstwie

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 12 Lut 2009, 09:47:35 CET

W dniu 12 lutego 2009 09:41 użytkownik Damian Grzegorczyk
<s.slonko w interia.pl> napisał:

> Michał, jeśli chcesz mi coś powiedzieć to nie w taki sposób, tylko
> wytłumacz, uzasadnij. Tak będzie lepiej dla naszej rozmowy tutaj, ponieważ
> może wreszcie do czegoś dojdziemy. Ja miałem na myśli (i sądziłem, że juz
> odpowiednio to zasugerowałem), że wrzucanie do wspólnego worka miało tyczyć
> się harcerstwa plus wszystkie organizacje pozarządzowe, które wymieniał
> niejednokrotnie Rafał.
>
> A ja co wrzucam do wspólnego worka Michał?

No przecież ci napisałem. Wrzuciłeś Bogu ducha winnego Marcina i
Admirała (który może mieć przez to kłopoty na Mokotowie!!!! *) do
worka z napisem ZHP 24 Rafała Klepacza (który jak wiadomo wszystkim
kandyduje na naczelnika ale jeszcze sam o tym nie wie) ;))))

g00rek

* Oczywiście żart :)