[Czuwaj] Re: Ustawa o harcerstwie

Damian Grzegorczyk s.slonko w interia.pl
Czw, 12 Lut 2009, 09:41:33 CET

> Damian do worka na razie wrzucasz ty :)

Michał, jeśli chcesz mi coś powiedzieć to nie w taki sposób, tylko
wytłumacz, uzasadnij. Tak będzie lepiej dla naszej rozmowy tutaj, ponieważ
może wreszcie do czegoś dojdziemy. Ja miałem na myśli (i sądziłem, że juz
odpowiednio to zasugerowałem), że wrzucanie do wspólnego worka miało
tyczyć się harcerstwa plus wszystkie organizacje pozarządzowe, które
wymieniał niejednokrotnie Rafał.

A ja co wrzucam do wspólnego worka Michał?

--
"słonek"
Damian Grzegorczyk

Wrozby dla zakochanych!