[Czuwaj] Re: ustawa o harcerstwie

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Czw, 12 Lut 2009, 10:31:55 CET

Dnia 12-02-2009 o 10:14:51 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał(a):

> Powiedzcie mi a który konkretnie przepis zabrania pójścia zastępowi w
> las, jeśli rodzice się na to zgodzą?
> Czy ten sam przepis zabrania pójścia kolegów w las, jeśli rodzice się
> na to zgodzą?
> g00rek

Michał to nie jest takie proste. Sam stosuje wybieg z oświadczeniem
Rodzica, że wie iże dziecko należy do drużyny która pracuje metodą
harcerską czyli na zbiórkach zastępów nie ma osoby pełnoletniej. Tyle, że
to wybieg. Ja sobie na niego pozwalam BO WIERZĘ, że w razie czego JAKOŚ
sie wykaraskam... Wiem, że będą zarzuty iż właściwie na każde wyjście
powinienem mieć osobna zgode rodzica, wiem że będzie mi się zarzucało, że
Rodzic nie miał świadomości CO DZIECKO BĘDZIE ROBIŁO NA TEJ KONKRETNEJ
ZBIÓRCE itd.... Ja wierze, że sobie poradzę, że wielokrotne przesłuchanie
przed prokuratorem nie rozbije mnie zupełnie... ALE TO JA. A co ma
powiedzieć całe mnóstwo drużynowych, młodych, niedoświadczonych ludzi
którzy w zderzeniu z naszym walcem prawnym po  prostu  się rozsypią. I
dlatego potrzebna jest ustawa mocująca w systemie prawnym naszą metodę
pracy a przy okazji załatwiająca inne sprawy.

sikor