[Czuwaj] Re: ustawa o harcerstwie

Czw, 12 Lut 2009, 10:38:04 CET

On Thu, 12 Feb 2009 10:31:55 +0100, Janusz Sikorski <jsikorski w wp.pl> wrote:

> Michał to nie jest takie proste. Sam stosuje wybieg z oświadczeniem
> Rodzica, że wie iże dziecko należy do drużyny która pracuje metodą
> harcerską czyli na zbiórkach zastępów nie ma osoby pełnoletniej. Tyle,
> że to wybieg. Ja sobie na niego pozwalam BO WIERZĘ, że w razie czego
> JAKOŚ  sie wykaraskam... Wiem, że będą zarzuty iż właściwie na każde
> wyjście powinienem mieć osobna zgode rodzica, wiem że będzie mi się
> zarzucało, że Rodzic nie miał świadomości CO DZIECKO BĘDZIE ROBIŁO NA
> TEJ KONKRETNEJ ZBIÓRCE itd.... Ja wierze, że sobie poradzę, że
> [...]

Sikor, czy mógłbyś wykazać, jaka kolej rzeczy, w obecnym stanie prawnym, powodowała będzie wielokrotne przesłuchania przed Prokuratorem, w razie zdarzenia na zbiórce zastepu, bez obecności osoby pełnoletniej, w której uczestniczyć będą osoby niepełnoletnie, za wiedzą i zgodą prawnych opiekunów?

Ryszard