[Czuwaj] Re: Ustawa o harcerstwie

Damian Grzegorczyk s.slonko w interia.pl
Czw, 12 Lut 2009, 10:40:13 CET

I co - to wszystko wina przepisów państwowych??
No proszę cię!

Michał, szczerze.

Regulaminy zhp'owskie, które przeszkadzają mi w działaniu zgodnie z metodą
harcerską... omijam. Bo to dla mnie głupie, ale za to wielkiej krzywdy nie
będę miał.

Przepisy państwowe to coś czego się bać powinniśmy, bo... można mieć
nieprzyjemności. Od stracenia reputacji jako wychowawca (zwłaszcza jeśli
ktoś w przyszłości myśli o pracy jako pedagog, nauczyciel, itp) do kary
pozbawienia wolności.

--
"słonek"
Damian Grzegorczyk