[Czuwaj] Re: Ustawa o harcerstwie

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 12 Lut 2009, 10:45:24 CET

W dniu 12 lutego 2009 10:40 użytkownik Damian Grzegorczyk
<s.slonko w interia.pl> napisał:

> Przepisy państwowe to coś czego się bać powinniśmy, bo... można mieć
> nieprzyjemności. Od stracenia reputacji jako wychowawca (zwłaszcza jeśli
> ktoś w przyszłości myśli o pracy jako pedagog, nauczyciel, itp) do kary
> pozbawienia wolności.

Ale wskaż mi je proszę. Bo na razie wskazałeś sprzeciwny jakichś
instruktorów, mogło to być ich widzimisie.
Nie piszę się ustawy żeby zmieniać podejście instruktorów chyba?

Piszę teraz o pracy metodą, nie mówię o wędrówce w górach itp.

Chciałbym przepis najlepiej z interpretacją jakąś, albo wyrokiem który
już zapadł.