[Czuwaj] Re: Ustawa o harcerstwie

Czw, 12 Lut 2009, 13:52:06 CET

On Thu, 12 Feb 2009 13:21:12 +0100, Aleksander Senk <senk w post.pl> wrote:

> Wydaje mi się, że ciekawsza jest kwestia, czy rzeczywiście oświadczenie
> rodzica (albo coś w tym guście) załatwia sprawę. I tu pole do popisu dla
> Ryszarda, który może nas przekonać o tym, że przepisy wcale nie są
> straszne
> i za wypadek (nie daj Boże – śmiertelny), któremu towarzyszyła
> okoliczność
> stojąca w sprzeczności z zapisem ustawy nic instruktorowi nie grozi.
>
> Mnie przekonywano, że jednak grozi. I to zarówno na kursach harcerskich,
> jak i na kursach WOPR czy instruktora sportu.

Nienawidzę tych zabaw retorycznych. Olek, wielokrotnie krytykowałeś stosowanie chwytów. Czemu odwracasz kota? Ja nie będę udowadniał, że nie ma czarownic. Ty udownodnij, że są. Co kokretnie Cię uczono? Że co grozi i wjakiej sytuacji? Jak usłysze, powiem, co myślę o tymm, może nawet się zgodzę. Ale muszę wiedzieć z czym.

Ryszard