[Czuwaj] Re: ustawa o harcerstwie

Damian Grzegorczyk s.slonko w interia.pl
Czw, 12 Lut 2009, 14:22:32 CET

RR napisał:
> Że co grozi i wjakiej sytuacji?

To może czego mnie uczono.. chociaż już pisałem te konkretne sytuacje, ale
chyba wtedy ktoś poszedł zalać sobie herbatę, inny zrobić kanapkę, innemu
chyba monitor się wyłączył. A chcieli konkretów... Ale może inny teraz.

Mam 3 zastępy, każdy robi gre terenową po mieście. W tym samym czasie. Po
prostu, zastępowi organizują i robią w swoich zastępach. Ja czekam na
wszystkie zastępy w umówionym miejscu. Jednego harcerza potrąca samochód,
co wtedy?

--
"słonek"
Damian Grzegorczyk