[Czuwaj] Re: ustawa o harcerstwie

Czw, 12 Lut 2009, 18:32:28 CET

Dnia 12-02-2009 o 14:22:32 Damian Grzegorczyk <s.slonko w interia.pl> napisał(a):

> Mam 3 zastępy, każdy robi gre terenową po mieście. W tym samym czasie.
> Po prostu, zastępowi organizują i robią w swoich zastępach. Ja czekam na
> wszystkie zastępy w umówionym miejscu. Jednego harcerza potrąca
> samochód, co wtedy?

Trzeba mu udzielić pierwszej pomocy. Potem ktoś zbada, czy nie ma winy kierowcy za spowodowanie wypadku drogowego.

Drużynowemu z punktu widzenia prawa karnego nic nie grozi (chyba, ze grę zorganizowałby po strzałkach ustawionych na Ujazdowskich, albo rondzie Zawiszy, w nocy przy autostradzie, nie wiem... na torach np., dzieci były niepełnosprawne, wymagały opieki itp.)

Ryszard