[Czuwaj] Re: ustawa o harcerstwie

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Czw, 12 Lut 2009, 19:02:21 CET

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, February 12, 2009 6:32 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: ustawa o harcerstwie

> Trzeba mu udzielić pierwszej pomocy. Potem ktoś zbada, czy nie ma winy
kierowcy za spowodowanie wypadku drogowego.

> Drużynowemu z punktu widzenia prawa karnego nic nie grozi (chyba, ze grę
zorganizowałby po strzałkach ustawionych na Ujazdowskich, albo rondzie
Zawiszy, w nocy przy autostradzie, nie wiem... na torach np., dzieci były
niepełnosprawne, wymagały opieki itp.)

> --
> Pozdrawiam
> Ryszard

Sąd może obciążyć odpowiedzialnością opiekunów dzieci
za skutki niewłaściwego nadzoru,
jeśli wskaże, jak taki nadzór należy sprawować
i na czym polegały ich uchybienia.

Czesław