[Czuwaj] Re: Ustawa o harcerstwie

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Czw, 12 Lut 2009, 15:02:44 CET

 > Na jaki adres wysłałeś swój akces do "zespołu spójności"
 >
 > Czesław
 ponieważ od kilku lat nie spotykam się czynnie z harcerską biurokracją ( nie prowadzę drużyny, szczepu ani obozów), więc uznałem, że w dziedzinie dokumentów harcerskich fachowcem nie jestem.

Co do przepisów państwowych, to moje kompetencje polegają na umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz pewnej znajomości prawa oświatowego, koniecznej mi w pracy.

Ale biorąc pod uwagę stan liczebny "zespołu spójności" rozważę jeszcze raz swoje kompetencje i ewentualną przydatność w pracy zespołu.

Marcin Wojtczak