[Czuwaj] Re: Ustawa o harcerstwie

Damian Grzegorczyk s.slonko w interia.pl
Czw, 12 Lut 2009, 18:28:31 CET

SW napisał:
> To przykład asekuranctwa Waszej Komendy, ale trudno się jej dziwić, o
> czymjuz pisałem. Mnie najbardziej zdziwil wymóg posiadania polis.
> Zdecydowanielepiej i taniej jest ubezpieczyć grupowo cały hufiec na cały
> rok. Takie NW wmoim hufcu kosztuje nas 8 zł od osoby na 25.000 zł.
> Kupowanie polis przyokazji każdego rajdu, biwaku itp. jest po prostu
> NIEEKONOMICZNE!

No popatrz.. no właśnie tak  się składa, że mniej więcej w tym samym
czasie jak ta uchwała u nas wchodziła, to również ubezpieczali cały
hufiec, tak jak to opisałeś sam. Zbadam sprawę.

--
"słonek"
Damian Grzegorczyk

Promocja w Speak Up. Kurs angielskiego za darmo.
Liczba miejsc ograniczona. Sprawdź!>> http://link.interia.pl/f205c