[Czuwaj] Re: Ustawa o harcerstwie

harclot harclot w poczta.onet.pl
Czw, 12 Lut 2009, 16:13:55 CET

----- Original Message -----
From: "Lucjan Brudzyński" <lucbru w wp.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, February 12, 2009 4:07 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Re: Ustawa o harcerstwie

W dniu 12 lutego 2009 09:25 użytkownik Damian Grzegorczyk
<s.slonko w interia.pl> napisał:
> Właśnie nie wiem dlaczego opozycja-grupka ludzi związana z Rafałem K. i
> blogiem zhp24 tak właśnie to odczuwa i interpretuje... To mnie właśnie
wtedy
> ciarki przechodzą. Nie, że nie zgadzacie się. Nie, że ciągle jakoś
> chaotycznie szukacie dziury w całym. Tylko, że własnie tak to pojmujecie.
> Damian Grzegorczyk

Cyryl witaj w opozycyjnej grupce
(w odróżnieniu od wielkiej grupy KPW)
związanej z Klepaczem i blogiem zhp24.net.

--
Kowlak

Wszystkiego bym się spodziewał... :D
Ale nie wspólnego worka z Rafałem Klepaczem :P :D
Jak dorzucimy do tego jeszcze Sławka
to strasznie wielki worek będzie musiał być :)

Sławka ?
Już nie wierzy swojej intuicji ?

Czesław