[Czuwaj] Re: Ustawa o harcerstwie

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Czw, 12 Lut 2009, 18:15:40 CET

----- Original Message -----
From: "Damian Grzegorczyk" <s.slonko w interia.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, February 12, 2009 10:54 AM
Subject: [Czuwaj] Re: Ustawa o harcerstwie

> Michał nie znam się na tym, ale wyciągne to od mojej komendy hufca, na
> podstawie jakich przepisów uchwaliła tą uchwałe:
>
> ===============================================================
> ===============================================================
> Komenda Hufca podjela uchwale w sprawie biwakow oraz rajdow.
> Uchwala ta jest odpowiedzia na czeste pytania i niewiedze druzynowych oraz
> na obowiazek zapewnienia elementarnych zasad bezpieczenstwa.
>
> Zasada zatwierdzania biwaków:
> - najpozniej 10 dni przed planowanym terminem zgłosić chec i miejsce
> [...]

To przykład asekuranctwa Waszej Komendy, ale trudno się jej dziwić, o czym
juz pisałem. Mnie najbardziej zdziwil wymóg posiadania polis. Zdecydowanie
lepiej i taniej jest ubezpieczyć grupowo cały hufiec na cały rok. Takie NW w
moim hufcu kosztuje nas 8 zł od osoby na 25.000 zł. Kupowanie polis przy
okazji każdego rajdu, biwaku itp. jest po prostu NIEEKONOMICZNE!
SW