[Czuwaj] Re: Moja wizja Statutu ZHP bylo: Re: [Czuwaj] Re: Statut ZHP

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 13 Lut 2009, 09:26:29 CET

W dniu 13 lutego 2009 00:45 użytkownik Piotr Skowroński <merlinn w op.pl> napisał:

> Nie do końca rozumiem. Gdzie jest miejsce dla akademików jako starszyzny? Oddzielne propozycje programowe, materiały metodyczne?

Tym razem nie przejdzie nam już upychanie dziczyzny jako grupy
wiekowej. To jest jakiś totalny absurd, eh. MUSI być górna granica
najstarszej grupy wiekowej i nie może być wyższa niż 25 lat (choć to i
tak dużo)