[Czuwaj] Re: Moja wizja Statutu ZHP bylo: Re: [Czuwaj] Re: StatutZHP

harclot harclot w poczta.onet.pl
Pią, 13 Lut 2009, 10:08:00 CET

----- Original Message -----
From: "Michal Gorecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, February 13, 2009 9:26 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Moja wizja Statutu ZHP bylo: Re: [Czuwaj] Re:
StatutZHP

W dniu 13 lutego 2009 00:45 użytkownik Piotr Skowroński <merlinn w op.pl>
napisał:

> Nie do końca rozumiem.
> Gdzie jest miejsce dla akademików jako starszyzny?
> Oddzielne propozycje programowe, materiały metodyczne?

Tym razem nie przejdzie nam już upychanie dziczyzny jako grupy
wiekowej. To jest jakiś totalny absurd, eh. MUSI być górna granica
najstarszej grupy wiekowej i nie może być wyższa niż 25 lat (choć to i
tak dużo)

Akademicy to nie jest "grupa wiekowa", czytaj - metodyczna.
To odpowiednik seniorów
;-)

Czesław