[Czuwaj] Re: Ustawa o harcerstwie

Pią, 13 Lut 2009, 12:30:17 CET

On Fri, 13 Feb 2009 12:09:42 +0100, Janusz Sikorski <jsikorski w wp.pl> wrote:

> ta interpretacja pochodzi z serwisu prawnego Prawo i Ty
> http://prawoity.pl/wiadomosci/narazenie-na-niebezpieczenstwo-czlowieka-art-160-kodeksu-karnego-kk
> Serwis prowadzą prawnicy. Więc z palca sobie tego nie wyssałem.
>
> sikor

Sikor napisałeś kilka mili wcześniej, ze napisał to prawnik, karnista. Możesz wskazać, z jakiej części tego serwisu wyczytałeś, kto jest autorem tego cytowanego tekstu? Ja chętnie z nim popolemizuję, tylko nie mogę znaleźć nazwiska, wykształcenia, zawodu, ani adresu, poza formularzem do ANONIMOWEGO ADMINA.

Ryszard