Czyny - nie słowa BYŁO: Re: [Czuwaj] Krzyż harcerski

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Śro, 25 Lut 2009, 21:58:25 CET

Marcin napisał:

> [...]

Marcin, proszę Cię. Po lekturze pisma ZHR, to się odechciewa jakiegokolwiek braterstwa. Dlatego, bo brakuje mi już policzków do nadstawiania. Ileż razy można obrywać kopniaki? Ileż razy można słuchać że jestem komuchem?
Czy Ty, gdybyś był w ZHP i przeczytał takie pismo, miałbyś jeszcze ochotę na "braterstwo"?

ZHR braterstwo rozumie bardzo asymetrycznie. Jak ZHR kogoś opluwa, to jest ok. Jak ktoś coś powie niemiłego na ZHR - to mu się wytyka brak braterstwa.

Jeśli była jakaś możliwość porozumienia w sprawie Krzyża, to z chwilą publikacji tego pisma już się skończyła.

Seascout

PS.
A tak BTW, ciekawą rzecz zauważył Czesław. ZHR nie powstał z próżni. Powstał spośród ówczesnych instruktorów ZHP. Czyli, idąc tropem myślenia zawartym w piśmie, też ma komunistyczne korzenie. Kadrę ZHR stanowili ludzie wywodzący się z komuszego ZHP...

Seascout