RE: Czyny - nie słowa BYŁO: Re: [Czuwaj] Krzyż harcerski

Przemysław Marchlewicz przemyslaw.marchlewicz w zhp.pl
Śro, 25 Lut 2009, 23:13:39 CET

Bardzo ciekawa dyskusja i pouczająca....
Nie, nie chcę komentować jej wydźwięku- po prostu szanuję ZHR i ZHP. Wskażę
jednak na kilka szkodliwych spraw z dyskusji wynikających:
1. GK ZHP (o ile wiem) nie upoważniła nikogo do upubliczniania
korespondencji z ZHR. Bronię się przed ocenami ale to jest nadużycie
zaufania, ponieważ:
2. organizacje umówiły się, że nie będą upubliczniać tego sporu. Na tej
liście właśnie udaje się to zrobić. Dalej będzie Pobudka, NSA a potem to już
tylko 1 strona GW. Wszystko w imię braterstwa, smaku i takich tam
Pozdrawiam

hm. Przemysław Marchlewicz HR
Związek Harcerstwa Polskiego
_____________________________________
Główna Kwatera ZHP
ul. M.Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa
tel. 0/ 22 339 06 45; fax 0/22 339 06 06
kom. 603 440 620
przemyslaw.marchlewicz w zhp.pl

Związek Harcerstwa Polskiego to najstarsza i największa organizacja
pozarządowa i wychowawcza w Polsce.
Naszą misją jest wychowywanie młodego człowieka, czyli wspieranie go we
wszechstronnym rozwoju i kształtowaniu charakteru przez stawianie wyzwań.

1% dla ZHP to najlepsza inwestycja w przyszłość Polski
Numer KRS ZHP - 0000094699