RE: [Czuwaj] "Chłopek" w głowę, było: Re: Czyny - nie słowa

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pią, 27 Lut 2009, 10:52:45 CET

[TOGRO.pl] To jest chyba tak, ze w każdym człowieku ukształtowanym w czasach
komunizmu, czy może PRL-u, zostalo cos z tamtych czasow.
Jeden ma  w sobie tęsknotę za tamtymi czasami, a drugi nienawiść do
wszystkiego co się z tym wiaze.
Wśród instruktorow ZHP i wśród instruktorow ZHR sa i tacy i tacy.
Tyle, ze ja nie zgadzam się z Olkiem, ze można to uogólnić do calej
organizacji jaka jest ZHP.

Żeby nie było gołosłownie:
1. Znam instruktora (kiedys ZHP, a obecnie ZHR), który aktywnie działał w
miejskich strukturach PZPR.
2. Znam instruktora (ZHP), który wyrzuca z druzyny harcerzy, którzy nie
chodza regularnie do kościoła.

I o czym to swiadczy? Dokladnie o niczym. Wiec troche Olku przesadziles.
Moim zdaniem powinienes mowic o konkretnych ludziach, a nie o organizacji.

Pozdrawiam
Tomek Grodzki