Re: [Czuwaj] "Chłopek" w głowę, było: Re: Czyny - nie słowa

Marcin Królikowski zastepowy w gazeta.pl
Pią, 27 Lut 2009, 15:16:11 CET

----- Original Message -----
From: "Michal Gorecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, February 27, 2009 2:37 PM
Subject: Re: [Czuwaj] "Chłopek" w głowę, było: Re: Czyny - nie słowa

>Wiesz, choć ZHR ma u nas całe rzesze (zebrane przez niektórych w >pewną
>grupę, czy też zrzeszające się samemu w różny sposób) zwolenników i
naśladowców,(...)

Czyżbyś miał na myśli KPW :P:P

>(...)to nie przypominam sobie, by w ZHR istniała takowa grupa
>w otwarty sposób mówiąca "ZHP jest OK, istnieją pewne betonowe >nurty,
>ale jest też wiele dobrych środowisk, są generalnie od nas lepsi w
>tym, czy w tym". A może ślepy jestem?

A ta "grupa" bądź ludzie, którzy tak twierdzą, muszą Ci być znani abyś mógł
powiedzieć, że tak jest?

>Ja zupełnie nie rozumiem tej dysproporcji. Czy my rzeczywiście musimy
>ciągle na kolanach, bo mamy grzech pierworodny?

A nie przeszkadza Ci etykieta - "czerwone harcerstwo" albo "komunistyczne
harcerstwo"? A gdybyś miał komendanta chorągwii, który był SB-kiem - nie
chciałbyś się wytłumaczyć przed rodzicami dlaczego tak jest? Czy może
wystarczy Ci powiedzieć - "Taka jest historia, cóż więcej mogę powiedzieć".

>A może jest ktoś z ZHR na tej liście, kto uważa, że ZHR postąpiło źle, ha?

Źle może nie, ale bardzo nieprzemyślanie - tak jak napisał Olek, w obu
organizacjach nie brakuje ludzi, którzy zapomnieli skąd przyszli i dokąd
zmierzają - a ruch mojej organizacji, jak widać, spowodował, że jeszcze
przez długi czas nie będziemy mogli iść razem.

Szkoda...

>Ja dalej uważam, że nastąpiła opcja A lub B. Obie są niedopuszczalne.

Partyjny komendant hufca, w której z tych wersji się zawiera?

Pozdrawiam
Marcin Królikowski