Re: [Czuwaj] "Chłopek" w głowę, było: Re: Czyny - nie słowa

Piotr Kołodziejczyk kip.kolodziejczyk w gmail.com
Pią, 27 Lut 2009, 15:38:28 CET

W dniu 27 lutego 2009 15:21 użytkownik Michal Gorecki
<g00rek64 w gmail.com> napisał:

> W ten sposób ZHR - pośrednio - też wywodzi się z OH PL. Instruktorzy
> ZHR w dużej mierze pochodzili z ZHP.
>
> Ot co.

g00rek, ten opis wg. mnie dotyczy jakiejs historycznej sytuacji
rozpatrywanej na gruncie prawnym. I pewnie ta historyczna prawda jest
gdzies po srodku, bo z jednej strony wladze PRL silnie wplywaly na to
sie dzialo z zhp (i nie jest to wina zhp ani nikogo innego), a z
drugiej strony byli ludzie, ktorzy sie temu sprzeciwiali. I o ile, jak
juz pisalem sadze, ze ten spor jest jalowy i dziecinny, to nie mam tez
poczucia, zeby to, co tam jest napisane obrazalo mnie w jakis sposob.
Ani wogole  odnosilo sie do ZHP teraz. Gdyby tam bylo napisane, ze
teraz w zhp sa sami zlodzieje i sbecy i nie zasluguja na to by
poslugiwac sie KH, to by mnie to zabolalo.
Zgadzam sie z Olkiem, ze to kiepski argument za teza tam przedstawiona
(i nie ze wzgledu na historie, ale ciezar w stosunku do potencjalnej
prawdziwosci), ale na pewno mnie on nie obraza.
admiral