[Czuwaj] Re: Patriotyzm Jutra

kowlak kowlak w gmail.com
Pią, 27 Lut 2009, 21:01:51 CET

marcin wojtczak pisze:

> to już normalnie obciach
> bo jak projekt odpada na etapie oceny merytorycznej, to zawsze można
> powiedzieć, że był dobry, tylko nie spodobał się komisji, ale jeżeli
> dopadł na etapie oceny formalnej, to oznacza, że brakło jakiegoś
> załącznika, albo podpisu, albo w projekcie budżetu są błędy rachunkowe.
> czyli przyczyną jest zwykłe niechlujstwo osoby przygotowującej wniosek.
>
> tylko patrząc z drugiej strony, ostatnio to raczej niechlujstwo niż
> doskonała jakość stają się wizytówką pracy harcerskiej.
>
> Marcin Wojtczak

Chciałbym tu trochę w obronie GK jednak wystąpić. Nie zawsze odrzucenie
wniosku z przyczyn formalnych oznacza winę wnioskodawcy (choć oczywiście
najczęściej tak jest). Czasem odrzucenie spowodowane jest brakiem
zrozumienia naszej struktury albo systemu pełnomocnictw. Albo zwyczajnie
głupotą urzędników.
Pamiętam jeden przypadek z PARP gdzie osoba sprawdzająca twierdziła, że
zastępczyni naczelnika Teresa Hernik nie może podpisać wniosku o dotację
bo nie mieści się to w ramach zwykłego zarządu (a takie miała
pełnomocnictwo). Odkręcanie tego zajęło bardzo dużo czasu...

Kowlak

W grudniowym czuwaj napisałem o tym krótki artykuł :) polecam - i
zaprenumerować jeszcze wciąż można

--
Kowlak
http://www.kowlak.pl